Dnes je

Fulltextové vyhledávání

Drobečková navigace

Úvod > Uchazeči o studium > Školní dvanáctero

Školní dvanáctero aneb kam směřujeme

  1. Každý student může být úspěšný. Jsou vytvořeny rovné příležitosti. 
  2. Student zná na začátku školního roku pravidla vyučování (co-kdy-proč-jak) - intranet - učební plány, moduly, infolisty.
  3. Výuka má nové pestré metody a formy práce s důrazem na činnost studentů.
  4. Informační technologie prostupují výuku, domácí přípravu, hodnocení, komunikaci a prezentaci školy. Systém tvoří: On-line Katedra a docházková karta, Intranet, Moodle, infotelevize.
  5. Student přebírá aktivitu a spoluzodpovědnost za výsledky své práce.
  6. Jsou hodnoceny nejen znalosti, ale dovednosti a postoje studentů, tzn. celkové kompetence.
  7. Kvalitu  žákovských činností zajišťují standardy, které učitelé vytvořili.
  8. Silnou motivační složku tvoří kreditní body, které student získává nejen za prospěch, docházku a chování, ale i za veškeré školní a mimoškolní (nadpředmětové) aktivity.
  9. Sebehodnotící list s výsledným počtem kreditů je podkladem pro umístění v celoškolním databázovém přehledu, tzv. žebříček úspěšnosti.
  10. Tento žebříček úspěšnosti je podkladem pro ocenění: Nejlepší třída školního roku, Nejúspěšnější desítka studentů za školní rok, Nejúspěšnější žák třídy za školní rok, Superstudent školního roku. Ocenění je vázáno na vydání certifikátu, zveřejnění a finanční ohodnocení.
  11. Student vede Osobní portfolio od 1. ročníku, sleduje svůj vlastní rozvoj.
  12. Student je součástí celkové kultury školy (důraz na etické chování, estetiku, tradici).

dvanactero.jpgÚspěšný absolvent má široké uplatnění a je úspěšný i v životě.

 

TOPlist

Kalendář akcí - hide

Po Út St Čt So Ne
26 27 28 29 30 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 1 2 3 4 5 6