Školní dvanáctero aneb kam směřujeme
- Každý student může být úspěšný. Jsou vytvořeny rovné příležitosti.
- Student zná na začátku školního roku pravidla vyučování (co-kdy-proč-jak) - intranet - učební plány, moduly, infolisty.
- Výuka má nové pestré metody a formy práce s důrazem na činnost studentů.
- Informační technologie prostupují výuku, domácí přípravu, hodnocení, komunikaci a prezentaci školy. Systém tvoří: On-line Katedra a docházková karta, Intranet, Moodle, infotelevize.
- Student přebírá aktivitu a spoluzodpovědnost za výsledky své práce.
- Jsou hodnoceny nejen znalosti, ale dovednosti a postoje studentů, tzn. celkové kompetence.
- Kvalitu žákovských činností zajišťují standardy, které učitelé vytvořili.
- Silnou motivační složku tvoří kreditní body, které student získává nejen za prospěch, docházku a chování, ale i za veškeré školní a mimoškolní (nadpředmětové) aktivity.
- Sebehodnotící list s výsledným počtem kreditů je podkladem pro umístění v celoškolním databázovém přehledu, tzv. žebříček úspěšnosti.
- Tento žebříček úspěšnosti je podkladem pro ocenění: Nejlepší třída školního roku, Nejúspěšnější desítka studentů za školní rok, Nejúspěšnější žák třídy za školní rok, Superstudent školního roku. Ocenění je vázáno na vydání certifikátu, zveřejnění a finanční ohodnocení.
- Student vede Osobní portfolio od 1. ročníku, sleduje svůj vlastní rozvoj.
- Student je součástí celkové kultury školy (důraz na etické chování, estetiku, tradici).
Úspěšný absolvent má široké uplatnění a je úspěšný i v životě.